用劑量和任何潛在的風險。如果醫師告訴自己明確的威而鋼用量,請遵循他們的建議,尤其是正在服用降血壓藥的人群。

درباره پترو گستر تندیس آریا

شرکت پترو گستر تندیس آریا با سابقه ای درخشان در زمینه فعالیت های فنی و مهندسی در سال ۱۳۸۸ در ایران تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر نماینده انحصاری شرکت های APE و Mather+Platt در ایران و همچنین پیشرو در ارایه خدمات جامع به مشتریان و توسعه بازار است. تنوع حوزه های کاری و فنی مشتریان شامل حوزه های نفت وگاز، پالایش و پتروشیمی، نیرو، آب ، معدن، و صنایع فرایندی نشان دهنده اعتماد روز افزون مشتریان به ما می باشد.

APE برندی انگلیسی است که در سال ۱۹۵۲ تاسیس گردید. این شرکت با سابقه بیش از ۶۵ سال، محصولاتی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا را تولید می کند که در حال حاضر به عنوان بهترین در نوع خود شناخته می شوند. این شرکت با بکارگیری مهندسان طراحی و ساخت با تجربه، متخصصان پشتیبانی با دانش فنی بالا و کارشناسان حرفه ای فروش، علاوه بر تامین نیازهای متنوع بازار و تعامل پیوسته با مشتریان، قادر به انجام پروژه های پیچیده و متنوع شامل طراحی و نصب خطوط لوله، انواع پمپ ها، شیرها، کنترل کننده های الکتریکی و سیستم های اطفاء حریق می باشد. APE پمپ های مورد نیاز شش حوضه صنایع پتروشیمیایی، معادن، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، صنایع ساخت کاغذ و بنادر را تامین می کند. پمپ های شرکت APE نمونه عینی خلاقیت و نوآوری در صنعت مهندسی پمپ هستند. این شرکت استاندارد ISO 9000 را دارد و همچنین در تولید پمپ های این شرکت، استاندارد API 610 بکار گرفته شده است.

Mather+Platt برندی شناخته شده و جهانی در صنعت ساخت پمپ است که در سال ۱۹۵۴ در انگلیس تاسیس گردید. این شرکت قادر به تولید و پخش قطعات یدکی به صورت رسمی، تضمین تعمیرات، تولید انواع پمپ ها بر اساس نیاز مشتریان و تامین انواع مختلف شیرهاست. تکنولوژی ساخت پمپ در این کمپانی نتیجه سال ها پژوهش و توسعه براساس معیارهای جهانی است. سایر برند هایی که همراه با برند Mather+Platt ارائه می شوند شامل انواع متنوع پمپ های Stream، پمپ های دنده ای Viking، پمپ های شیمیایی Vanton و پمپ های شناور EIM هستند؛ که همگی بهترین های نوع خود می باشند. محصولات این شرکت در حال حاضر تحت استاندارد های ISO 9002، ISO 14000، OHSAS 1800 و API 610 تولید می گردند.

ویدوئو معرفی شرکت APE و Mather+Platt